sandraloveyou

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av sandraloveyou - 17 juni 2011 23:33

tja

idag har jag varit hos gabbi och sen lekte jag med Timmy och Ninnie 

men jag och Timmy och Ninnie skulle jumötas vid skolan och 

där träffade vi min lärare Ulla och där fick vi ta vad vi ville 

och jag tog foton på mina kompisar och papper och en pukal som vi hade vunit 

i innebandy och då kom vi på 2 platsen  och sen så har jag varit hemma och då har jesper varit här och då 

nu sitter jag vid hans data och jag ska vissa en låt 

men han gillade inte den det va:she`s my lating girl.....

och nu så måste jag säga hejdå för jag vet tt han vill ha datan nu 



hejdå



Av sandraloveyou - 17 juni 2011 11:23

Fortsättning följer

larven Lily hittade sin plats bland penslar, färg och kolkritor där spann hon långsamt och eftertänksamt en mycket vacker och estetisk puppa, och vem vet kanske hon fortfarande jobbar på att få den hela perfekt. Larven Elias.M han luktade sig snabbt fram till ett matteskåp fullt av härliga mattekluringar och miniräknare. han klurade ner sig bland gradskivorna och suckade förnöjt "Mmm änkligen lite lungn ro ". Larven Elias.W-P slängde sig snabbt ner i bollådan ocg skrek " Tagen, här ska jag vara " och så snodde han runt bland bollarna för att hitta den rundaste och bästa bollen där han efter någon klickar spann dig fast ocg drömde om ett liv som proffs. Eliot.K han hittade en härlig plastburk full av olika frukter, han ålade runt blansd frukterna för att hitta den perfekta, den som inte hade en enda fläck eller skavank, där förpuppade han sig förnöjt mumlande. Larven Max tog sig upp på hyllan i hallen där han hittade otaliga mössor och kepsar som han valde som sin bostadsort, dessutom hittade han några nyckelknippor som han kunde ta med sig in i sin långa smala puppa.


fortsättning följer

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards