sandraloveyou

Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

Ninnie <333333

Av sandraloveyou - 12 februari 2012 19:06

hej bloggen idag har jag varit med Linda. vi har i centrum. och min bästis Ninnie ska åka till thailand och det  är mitt fiende land. hon åkte idag.   hon kommer typ vara borta i fyra veckor   jag kan inte vänta så länge. hjälp    love you Ninnie  puss.  kommer att sakna dig. t.ex jag kommer inte höra ditt skratt och våra skämt kommer inte att vara där   det är du som jag kan pratta med.   love you Ninnie. hoppas du kommer att få bra i thailand. om jag skulle ha fått bestämmt så vill jag att du ska vara här med mig. puss och kram. saknar dig redan   

ja tllbacka till bloggen. ja jag tänkte i alla fall börja igen med bloggen.

 

ja här kommer bilder ( en söt, en bild på mig,  bild på skor, en bild på Ninnie.

  sött bild

  en bild på mig

  ett par snygga skor

  en bild på Ninnie

det var nog allt

   hejdå...

älskar dig Ninnie. saknar dig redan   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandraloveyou - 4 mars 2012 19:54


hej bloggen. jaaaaaaa nu är jag hemma. jag har saknat er. nu ska jag skriva lite om vad jag har gjort. Onsdag: jag var på en blom affär och köpte en blomma. vet inte vad den heter. sen spela jag och farmor kort. Torsdag: jag och farmor va i kis...

Av sandraloveyou - 28 februari 2012 21:11

hej bloggen nu sitter jag och har jätte tråkit. idag har jag varit hos min marmor och morfar och jag ska till farmor och farfar imorgon så jag kommer bara kunna skriva till er på morgonen i morgon. jag ska va där tills på söndag så jag kanske skriv...

Av sandraloveyou - 27 februari 2012 20:14

   heej bloggen. idag har jag varit med sosso ( sofia ). vi va i centrum. jag köpte ett par jätte snygga örhängen. sen åkte vi buss till nyfors och där gick vi hem till Sosso. :)   love you Sosso :) TILL NINNIE hej Ninnie du är den jag äl...

Av sandraloveyou - 26 februari 2012 20:47

hej bloggen. idag har jag klippt mig och den där bilden jag vissa att jag skulle klippa mig. jag klippte mig aldrig så. jag klippte bara up håret. jag har varit i centrum och i min skola. Jesper vill se den det var därför vi gick dit. när vi skul...

Av sandraloveyou - 25 februari 2012 21:01


hej bloggen idag har jag varit hemma och ätit på en resturang. ja nu sitter jag och pratar med Jesper som sitter i mitt rum. vi pratar på skype. ja det är det jag har gjort idag. det har varít en lugn dag. imorgon ska jag klippa mig och den här...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards